Ομόφωνο ΟΧΙ του Δημοτικού Συμβουλίου Περάματος στην συγχώνευση Τμημάτων στα σχολεία

0
30

Το Δημοτικό Συμβούλιο Περάματος, κατά την τελευταία του συνεδρίαση, ομόφωνα αποφάσισε την έκδοση ψηφίσματος για την μη συγχώνευση τμημάτων – τάξεων σε σχολεία του Δήμου  και απαιτεί  από την Κυβέρνηση να ακούσει την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και τους συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων που μοναδικό μέλημά τους είναι να μάθουν τα παιδιά τους γράμματα.

«Δυστυχώς η εγκύκλιος, αναφέρεται στο ψήφισμα, αγνοεί πλήρως τους μαθητές με διαγνώσεις και έχει ως μοναδικό κριτήριο, τον ποσοτικό αριθμό κι όχι τον ποιοτικό. Η θέση μας μετά και από συναντήσεις με την εκπαιδευτική κοινότητα είναι να υπάρχουν έως και 15 μαθητές για τα Νηπιαγωγεία και τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού και έως 20 μαθητές για τις υπόλοιπες.

Απαιτούμε να παρθεί πίσω η απόφαση αυτή και να γίνει δεκτός ο προγραμματισμός λειτουργικότητας των σχολικών μονάδων».

Σύμφωνα, με ανακοινώσεις της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Περάματος, του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Κερατσινίου-Περάματος «Νίκος Πλουμπίδης» αλλά και της ΕΛΜΕ Πειραιά «πέφτει κόφτης» σε πάνω από 50 τμήματα στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά και σε περίπου 100 τμήματα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αντιστοίχως.

¨Ο κόφτης¨, αναφέρεται στο ψήφισμα,  αφορά και σχολεία της πόλης μας, Δημοτικά, Γυμνάσια και Γενικά Λύκεια για τα οποία θα πρέπει να υπάρξει γενικός ξεσηκωμός και να μην το επιτρέψουμε

Το Δημοτικό Συμβούλιο Περάματος απαιτεί να παρθούν πίσω όλες οι αποφάσεις συγχωνεύσεων και μη κατάτμησης τμημάτων που αφορούν την πόλη.

Ταυτόχρονα στηρίζει ενεργά τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας για:  Προσλήψεις για κάλυψη όλων των κενών σε Γενική και Ειδική Αγωγή σε μία φάση.

 Κάλυψη των αναγκών παράλληλης στήριξης σε όλα τα παιδιά με βάση τις γνωματεύσεις.

Τμήματα Ένταξης σε κάθε Δημοτικό και Νηπιαγωγείο και 2ο σε μεγαλύτερα σχολεία, καμία αναστολή 2ου τμήματος Ένταξης όπου υπήρχε.

 Ίδρυση τμημάτων ένταξης σε Γυμνάσια και Λύκεια Περάματος, έτσι ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Να λειτουργήσουν με το ξεκίνημα της χρονιάς η Πρόσθετη και Ενισχυτική διδασκαλία.

Δημιουργία σύγχρονων σχολείων, με την απαιτούμενη αντισεισμική θωράκιση,  πυρασφάλεια, απαραίτητες συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας, σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή, μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, ώστε να μπορεί να καλύπτονται τα σύγχρονα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών